martijnensilvia.reismee.nl

Visum binnen? gaan met die ...KL0587

En nu is het dus allemaal definitief! Nog net voor 17:00 kregen we te horen dat het visum binnen was. Snel een scan richting de stichting zodat de tickets geboekt kunnen worden. Het wordt de KL0587 van a.s. donderdag om 13:30. Minder dan 48 uur en we zitten in Nigeria!

Voor ons beide de laatste dag op het werk, een raar idee om 3 maanden niet meer aan werk te hoeven denken. maar dat zal vast snel wennen als Enitan eenmaal bij ons is. Hoe dat straks in z'n werk gaat blijft een verrassing, het kan zomaar zijn dat hij op dag 1 of 2 in een onbewaakt ogenblik opeens bij ons is... en nooit meer weg gaat!

Voor nu moeten we bedenken wat we allemaal in onze handbagage mee moeten nemen voor de eerste ontmoeting, kleertjes, een speeltje, knuffel... De andere 4 koffers die komen al aardig vol... we hebben toch wel heel veel spullen bij ons.

Morgen dus paspoorten ophalen, koffers inpakken en het huis aan kant maken. Of we er klaar voor zijn? ... tuurlijk :)

Dinie

Super !!!!!Goeie reis en Heel veel succes. xxx

Erwin en Patricia

Goede reis! En geniet!

Raymond & Barbara

Wij wense jullie heel veel geluk en liefde tijdens deze bijzondere reis.

Magda

Een heel goede reis!!

Mario, Anne & Feline

Wat mooi dat we jullie verhaal op deze wijze kunnen en mogen lezen! We wensen jullie veel suc6 met de laatste spulletjes bij elkaar zoeken. En wensen jullie een fijne vlucht toe. En natuurlijk heel veel liefde en geluk samen en straks met jullie zoon!! Groetjes van ons.

Annette

Laatste stappen voor vertrek, een hele mooie tijd gewenst. Sterkte morgen bij het afscheid op Schiphol! Denk maar alvast aan iedereen die jullie bij terugkomst staat op te wachten ....

Elske

Zo nu duurt het dus echt niet lang meer voor jullie Enitan in je armen mag nemen! We wensen jullie een goede reis en een hele goede tijd daar, waarin je rustig aan elkaar kunt wennen en vooral genieten.

Esther Kolpa

Na al die jaren wachten gaat het dan toch opeens snel! Nog eventjes wachten en jullie zijn bij jullie lieve kleine Enithan! Succes met alles, maar nog belangrijker: Geniet van alle momenten met jullie zoon! Ik denk aan jullie en hou jullie blog in de gaten! xxx

Sabrine Bijvank-Hofwegen

Lieve Silvia en Martijn,
Wij wensen jullie een hele goede reis en geniet van alles! We gaan jullie op de voet volgen hoor! Allemaal zo spannend. Eindelijk jullie lange wachten beloond. Dikke kussen en heel veel liefs van ons hier!

Astrid

Goede reis!!

Christel

Een goede tijd daar gewenst met natuurlijk jullie prachtige zoon!

Brenda

Hoi Silvia en Martijn, een fijne tijd in Nigeria en geniet van Enitan!

Janny de Leng

Lieve Martijn en Silvia , een spannende tijd voor jullie we hebben al een mooie foto van Silvia met Enitan mogen bewonderen wat een liefje :) Geniet er samen maar van, en hopelijk zijn jullie weer snel inNederland. We gaan jullie blog zeker volgen . Groetjes en liefs uit Middelburg. Ton Janny en Eline de Leng.